"ריקוד הוא תפילה - תפילה היא ריפוי - וריפוי הוא נתינה"

"ריקוד הוא תפילה - תפילה היא ריפוי -  וריפוי הוא נתינה"
המידע בבלוג זה נועד להגביר את המודעות על רפואה טבעית, ואיננו מהווה תחליף לאבחנה או טיפול רפואי אישי

יום חמישי, 24 בספטמבר 2009

גלגל הרפואה (המשך) ותפילת השבט

גלגל הרפואה מורכב מארבעה צבעים: לבן, צהוב, אדום ושחור (כמו שהזכרתי בעבר), אולם בשבט הקרי לא קיים הצבע השחור והוא מוחלף בכחול. ווילי מספר, כי נשמתינו מורכבת מארבעה חלקים: הצבע הלבן שבצפון מסמל את החלק הנפשי (mental), הצהוב במזרח הוא החלק הפיזי (physical), הכחול במערב הוא החלק הרוחני (spiritual) והאדום בדרום הוא החלק הרגשי (emotional). ברברה מוסיפה, כי בצפון נמצאת הרוח הגדולה, במזרח סבא שמש, בדרום הרעם ובמערב הרוח. במרכז הגלגל נמצאת אמא אדמה והצבע הוא ירוק. הצפון הוא תקופת הביטחון (זיקנה), המזרח זו תקופת החינוך (ילדות), הדרום הוא המיקום (place) בתקופת ההתבגרות והמערב הוא תקופת הרכישה (acquisition) והקמת המשפחה. העיט הוא הבעל חיים היחיד שקרוב לשמש ולא נשרף. העיט מעביר את המסר לאחיו הקטן שהוא הנץ (Hawk) והוא השליח שמעביר אלינו את המסר מאלוהים. כך אנו נעים בגלגל החיים...

תפילה מרופא שבט הלאקוטה (צ'יפ דן ג'ורג):

"הוי נשמת הרוח הגדולה,
שאת קולה אני שומע ברוח,
הכי בי כי אני צעיר, קטן וחלש.
אני זקוק לכוחך ולחופשיותך.
אני מחפש עוצמה הוי הגדולה מכל,
לא להיות נעלה מעל אחיי,
אלא לכבוש את האוייב הגדול ביותר שלי, את עצמי.
אני מחפש חוכמה.
את השיעורים אותם את מחביאה בכל עלה וסלע,
כך שאני אשא את המסר של החיים והתקווה לאנשיי.
מי יתן וידיי יכבדו את הדברים היפים שיצרת.
שאוזניי יהיו חדות להקשיב לקולך.
מי יתן שתמיד אלך ביופי ואתן לעיניי להביט
בצבע האדום והסגול של השקיעות.
כך שכאשר החיים דועכים כמו השקיעה
הרוח שלי תגיע אליך ללא בושה.
זאת דיברתי".

ברברה מוסיפה, כי שלום מגיע כאשר אנחנו מבינים שאנחנו אחד עם הבריאה, והבריאה נמצאת בכל אחד מאיתנו ובכל מקום. וזאת הרוח של אלוהים, שהוא בכל מקום ובכל אחד מאיתנו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה